października 24, 2017

Co dalej...?

Witam was, moi drodzy po jakże długiej przerwie! No właśnie... Przerwa. Co będzie dalej? Jak potoczą się losy bloga?
To się okaże. Jak na razie wiem jedno - zawieszam bloga. Nie wiem, na jak długo i czy kiedykolwiek tu wrócę. Nie usuwam go, bo myślę że jednak dodałam kilka przydatnych postów i włożyłam tu trochę serduszka.

Zanim zakończę ten rozdział muszę tu wspomnieć o kilku osobach, które bardzo mi pomogły.

Karolina, zawsze służyłaś mi dobrą radą, odradzałaś niektórych pomysłów jak i kilka, w prawdzie na razie nie zrealizowanych. Dziękuję ci z całego serca. Liczę na ciebie w ewentualnych następnych postach!

Są jeszcze dwie osoby, o których wspomnieć muszę. A mianowicie Aricela (LINK) oraz Rosalie (FAB Stable). Wy naprawdę  bardzo ułatwiłyście mi pracę z kodami CSS i HTLM. Szablony, które tak często były zmieniane nie istniałyby bez was. Jeśli jeszcze kiedyś będę potrzebowała pomocy w tym temcie wiem do kogo się zwrócić.

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BLACK HORSE , Blogger