lipca 05, 2017

Dwa w jednym, czyli o tym, co ominęło mnie podczas wyjazdu

Cześć! Przepraszam za przerwę w blogowaniu, ale wakacje to czas wyjazdów. Ja akurat byłam na obozie, wróciłam dopiero wczoraj wieczorem. 

Ominęła mnie jedna aktualizacja i 2 kody : (nieaktualny na Star Rider bądź Star Coins, do wyboru 1) i 10MILLION na kurtkę z poniższego zdjęcia.
 
 
Aktualizacja z przed tygodnia to długo wyczekiwana fabuła z Maddison. Niestety nie dam tu screenów, gdyż nie wiem dlaczego nie mam dostępu do tych zadań. 😟 Dodatkowo, Felix z Miasteczka Srebrnej Polany ma dla nas zadania dotyczące poszukiwania sobótkowych skarbów w Srebrnej Polanie. To tyle z tego, co było. Dziś zostały dodane 3 maści koni arabskich. Siwa (szara), siwa (biała) i gniada (ciemno brązowa). Oto one :


Mnie oczarował ten pierwszy, czyli biały i wylądował w mojej stajni. A wam jakie nowe araby się podobają? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BLACK HORSE , Blogger