lipca 28, 2017

Post informacyjny

Hej! Przychodzę do was z kolejnym postem, trochę innym niż wszystkie. A mianowicie jest to post informacyjny. 

Na blogu raczej nie będą pojawiały się już aktualizacje. Na wyjeździe sporo myślałam o nowych postach i mam kilka pomysłów, jeszcze nie widziałam ich na innych blogach. A więc od dziś blog jest wyrażeniem mnie, a nie jedynie przedstawieniem faktów na temat nowości w grze. Oczywiście będę informować was o nowościach, ale jedynie w skrócie.
To odnośnie samego bloga. Ale mam też inną… niespodziankę? Sama nie wiem, jak to nazwać. W każdym razie – założyłam social media z myślą właśnie o blogu.
E – mail : bh232120@gmail.com
Instagram (pojawią się tam sesje zdjęciowe z rozgrywki) : https://www.instagram.com/tatianaironstorm/
To tyle na dziś, oczywiście klikajcie w linki powyżej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BLACK HORSE , Blogger